Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Bij elk product staat de actuele voorraadstatus. Wij werken niet met externe opslag of leveranciers, alle producten op onze website zijn daarom ruim op voorraad in ons eigen magazijn.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je bestelling nog niet is verwerkt door PostNL kunnen we deze meestal nog gewoon voor je wijzigen. Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen!

Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Vlak na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Als je je bestelling ook al betaald hebt, bijvoorbeeld via iDeal of PayPal, wordt de bestelling direct verwerkt. Als dit voor 16.00 uur ’s middags is heb je je bestelling doorgaans de volgende werkdag al in huis!
Betaal je via bankoverschrijving of uit het buitenland, kan het 1-2 werkdagen duren voor we je betaling binnen hebben. Wanneer je betaling op onze rekening staat, gaat je bestelling direct op de bus.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee helaas, Witwitterwitst.nl verkoopt zijn producten alleen via internet.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.