Ik heb een klacht

Elke klacht is voor ons een uitdaging, een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, vermeld dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.

Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting Webwinkelkeur. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.

Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet!

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet of beschadigd is! Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ben je niet 100% tevreden over je aankoop?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na deze annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort.
Let op: De verzendkosten vanaf jouw huis naar Witwitterwitst.nl zijn voor je eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Witwitterwitst.nl teruggestuurd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@Witwitterwitst.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde ontvangen is.
Gebruik verder de informatie op deze pagina over retourneren.